• page_banner
2121

A.Assicuranza di qualità

A maiò parte di i nostri prudutti sò lampade led impermeabili, simu sempre pigliate in seriu.Facemu lampade led cun cura per ogni passu, u nostru QC verificarà ogni passu durante a produzzione chì assicura chì ogni procedura.normalmente ordine normale averemu passi cum'è fallows:

1.Frist mudellu di ogni ordine deve esse cunfirmatu da Our QC nanzu pruduzzione.

2.Ogni linea di produzzione serà fatta rigurosu secondu u pianu di produzzione.

3. Avemu da sceglie qualchi lampade led di ogni linea di pruduzzioni à pruvà.

4.Pre-Delivery invechje prova.

5.Finished merchenzie serà imballatu secondu a dumanda di u cliente dopu a prova di anziane di produzzione.

B.Price Advantage

U prezzu hè a chjave di i clienti è di u fabricatore, ci piacerebbe una cooperazione win-win è un affari à longu andà, Cum'è Semu direttamente LED Factory, faremu un prezzu raghjone per i nostri Vechi è Novi Clienti.Qualchese aghjurnatu da u Mercatu LED, avemu ancu rispunsevuli à i clienti in time.they ponu catturà a nutizia È mantene u so interessu.In particulare dopu à Crovid-19, l'ecunumia mundiale cambia assai rapidamente, porta novi sfide è opportunità.avemu da dà abbastanza sustegnu à i nostri clienti.

C.Bona reputazione

Da u 2014, a fabbrica di LED FITMAN hè stata sviluppata passu à passu, basatu annantu à l'onestà è a fiducia, uttene un bonu feedback da i Clienti in diversi Paesi, chì hè a nostra Responsabilità è onore.

D.U nostru Prufessiunali

Avemu propiu Testing Room, include IP65 è IP68 è ancu IPX5-6 test machines , chì per pruvà i prudutti led quandu a pruduzzione, Also avemu propiu QC per cuntrullà a qualità. Avemu assicurà a qualità di i nostri bè prima di spedizione. cuntentu quand'elli ricevenu i nostri beni.

E.Bon serviziu

Offremu 2-3 anni di garanzia per i diversi tipi di i nostri lampi led. A nostra guaranzia ùn hè micca solu dicendu u tempu, Cumu riducemu a tarifa di danni è u cuntrollu di a qualità durante a produzzione. esse mandatu à voi altru cù u vostru prossimu ordine.


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021